Administratief medewerker - startbaan (m/v/x)
Federaal Agentschap voor Nucleaire ControleAfgesloten op 31/01/2023
Selectiecode
Taal
Diploma
- Master
- Bachelor
Contracttype
Functieniveau
Type aanwerving
Duur
Plaats van tewerkstelling
Voltijds/deeltijds
Jobinhoud
Administratief medewerker bescherming van de gezondheid - startbaan (m/v/x)
Jouw kernverantwoordelijkheden :
Het grootste deel van jouw takenpakket bestaat uit het beheer van vergunningsdossiers van artsen of tandartsen die medische beeldvorming toepassen.
Hierbij zal je instaan voor:
- ontvangen en nakijken van het dossier op de volledigheid van specifieke types van vergunningsaanvragen.
- opvragen van ontbrekende informatie per telefoon en/of mail.
- uitwisselen van informatie omtrent dossiers met je directe collega’s.
- elektronisch ingeven en opvolgen van dossiers (SharePoint, CRM)
- voorbereiden, uitvoeren en opvolgen van gerichte campagnes.
- opmaken van lijsten, statistieken en rapportenbieden van administratieve ondersteuning aan de inspecteurs-experten bij de voorbereiding van inspecties.
- bieden van ondersteuning bij het organiseren en opvolgen van vergaderingen of kleinschalige evenementen
Je rapporteert aan het diensthoofd Bescherming van de gezondheid.
Werkgever
Het Federaal Agentschap voor Nucleaire Controle (FANC), heeft als missie de bevolking, de werknemers en het leefmilieu te beschermen tegen het gevaar van ioniserende straling.
Competenties
Jouw profiel:
- Je voldoet aan de voorwaarden voor een startbaanovereenkomst. Dit wil zeggen dat je voor de duurtijd van het contract van bepaalde duur jonger bent dan 26 jaar.
- Je bent in het bezit van een diploma hoger onderwijs van het korte type (Bachelor), bij voorkeur in officemanagement, of gelijkwaardig door ervaring
- Je beheerst de informaticatools van MS Office (Word, Excel, Outlook, CRM, Teams, SharePoint, …)
- Ervaring in een medische context is een pluspunt
- Je bent vloeiend in het Nederlands of Frans en hebt voldoende kennis van de andere landstaal. Ervaring in een tweetalige omgeving is een pluspunt.
Jouw competenties:
- Je behandelt informatie: Je kan grote hoeveelheden informatie verzamelen en verwerken, met de nodige nauwkeurigheid en oog voor detail.
- Je kan je eigen werk structureren door prioriteiten te stellen en verschillende taken op een pragmatische manier uit te voeren.
- Je ondersteunt je collega’s waar nodig.
- Je handelt service gericht.
- Je toont respect en handelt betrouwbaar.
- Je ontwikkelt jezelf door jezelf in vraag te durven stellen en vergaart nieuwe inzichten, vaardigheden en kennis.
- Je beschikt over de inzet, de wil en de ambitie om resultaten te boeken en de verantwoordelijkheid op je te nemen voor de correctheid van ondernomen acties
Aanbod
Je werkt binnen een enthousiast, dynamisch team van professionals.
Wij bieden je een startbaanovereenkomst van één jaar met marktconform loonpakket (voorwaarde: tijdens de looptijd van het contract ben je jonger dan 26 jaar). Hernieuwing van tewerkstelling met één jaar is mogelijk binnen het kader van een startbaanovereenkomst en na positieve evaluatie en binnen de financiële en organisatorische krijtlijnen van het Agentschap.
Daarnaast profiteer je van diverse voordelen, waaronder maaltijdcheques; een groepsverzekering (aanvullend pensioen, kapitaal bij overlijden, bijkomende invaliditeitsrente) en een hospitalisatieverzekering volledig ten laste van de werkgever; gratis openbaar vervoer woon- werkverkeer; tussenkomst in kosten voor gsm en telewerk, en mogelijkheid tot telewerk.
Procedure
1) Interview met manager + HR
2) Oplossen van beknopte case
3) Feedback
Solliciteren
Je kan solliciteren via onze vacature website.
Extra info
We garanderen een gelijke kansenbeleid aan alle kandidaten.